Irene Boutique

“In order to be irreplaceable one must always be different.”
Coco Chanel

Monday, April 18, 2011

Review Artistry multi protect spf 30 si Bourjois 1001 clis



In primul si in primul rand imi cer scuze Andreei pentru ca nu am facut un review produselor atunci cand le-am primit,am uitat complet,nu stiu ce a fost in capul meu.

Primul produs despre care voi vorbi este crema de la Artistry,nu scrie pe ea ce ar trebui sa faca inafara de protectie spolara(spf 30) dar va voi zice eu.In primul rand este o baza de machiaj excelenta in conditiile in care eu am tenul gras spre foarte gras.Cu o crema obisnuita imi luceste fata dupa 2-3 ore,dar cu aceasta crema incepe sa imi luceasca dupa 4 ore,dar machiajul rezista pe fata si 10-11 ore.

Nu mi-a produs cosuri,alergii,este putin hidratanta,exact cat am nevoie.exista volum

In concluzie,o iubesc!

Al doilea produs este rimelul 1001 clis de la Bourjois.Desi initial m-a incantat foarte foarte tare,m-am bosumflat la foarte putin timp.Acest rimel alungeste genele,dar le lipeste,deci nu exista volum.Problema cu volumul am rezolvat-o aplicand in al 2-lea strat Max Factor 1000 calories,dar dupa cateva ore a inceput sa mi se faramiteze,mi-a intrat in ochi,am lacrimat,etc.

Nu il voi cumpara dupa ce se termina.

As mai vrea sa vorbesc despre un produs cumparat de la Blog Sale-ul organizat de Andreea,este vorba de Dr Brandt -Blemishez no more-spot blotter&concealer.Imi pare rau ca l-am cumparat acum,si ca nu l-am cumparat acum multi ani,cand am inceput sa am probleme cu acneea.Acest produs este ca o bagheta magica ce sterge cosurile.Nu mi-a venit sa cred ca dupa o noapte in club tenul meu arata mai bine decat dimineata.E un produs scump,dar isi merita banii.

1 comment: